Поучни и проблематични информации


Име на играта: Поучни и проблематични информации

Автор/и на играта: Зага Колодезни

Цели на играта: Прави разлика помеѓу проблематични и поучни информации во медиумските содржини

Потребен материјал: хамер, фломастери/маркери, Наставен лист, прибор за пишување

Како се игра:

1. Учениците добиваат слики на кои има содржини кои се поучни и добри и слики на кои има насилство и претставуваат проблематична ситуација. Секој ученик извлекува една слика и ја објанува нејзината содржина,   дава свој личен пример кој го доживеал или видел, а потоа сликата ја поставува во колоната на поучни или пробематични информации.

2. Секој ученик добива наставен лист со слики или краток текст и работи самостојно со сечење и лепење на сликите и текстот во таблета со проблематични и поучни информации.

3. Учениците добиваат наставен лист со слики на кои има проблематични и поучни информации. Со сина боичка  ги заокружат сликите кои претставуваат поучни информации, а со црвена боичка ги заокружуваат сликите на кои има проблематични информации.

Визуелни поддршки: Во продолжение е наставниот лист спремен за принтање.

Пример:/

Забелешки: Активностите  се едноставни и лесни и може да се употребат како воведна, како завршна активност или како домашна задача.

Дадени се неколку варјанти од активноста и истите  може да се употребат во еден час како групна активност, како работа во пар или индивидуална работа.

Поучни и проблематични информации

Задача за учениците: Одреди го видот на информација и постави го во табелата.

 

Поучна информација Проблематична информација
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Поучни и приоблематични информации

Задача за учениците: Со помош на сина боичка  заокружи ги сликите со поучна информација, а со црвена боичка сликите со проблематична информција.

 


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *